December 26, 2021

Spletni marketing s pomočjo družabnih omrežij - da ali ne?

Nima se smisla slepiti – internet v veliki meri služi obračanju denarja, saj se na spletu srečujeta povpraševanje in ponudba, velika množica trgovcev išče svojo priložnost, na drugi strani pa širna publika išče ugodne ponudbe ali pa morda želi le brskati po spletu brez vsiljivih sporočil tistih, ki želijo kaj prodati.

Spletno oglaševanje je postalo neizogiben del vsakdana na spletu, pa ne v zadnjih letih, temveč že pred desetletji. Spremenile so se le nekatere prakse – medtem, ko je bila v preteklosti najbolj priljubljena oblika oglaševanja oglasna pasica na informativnih spletnih straneh, je zdaj velik poudarek na drugih kanalih in oblikah oglasov.

Družbena omrežja

Ogromno priložnosti ponujajo družbena omrežja, ki jih spletni trgovci tudi s pridom izkoriščajo. Med najbolj priljubljenimi so Facebook oglasi, saj je tudi to družbeno omrežje najbolj priljubljeno. Kjer je največja koncentracija potencialnih strank, tam bo svojo priložnost iskalo tudi največ trgovcev. Facebook je do oglaševalcev zelo prijazen in še širše odpira možnosti za trgovce, nenazadnje je to glavni vir dohodka za to družbeno omrežje. Facebook oglasi omogočajo natančno targetiranje ciljne publike, ki sama podaja vse potrebne podatke za sortiranje in učinkovito trženje. Oglaševanje je možno močno prilagoditi, poleg tega pa si lahko v vsakem primeru obetamo dober uspeh – že majhna pasica bo pritegnila pozornost, če jo prikažemo zainteresirani publiki.

Posebej dobro se obnesejo Facebook oglasi, ki promovirajo Facebook stran, profil oziroma drugo vsebino na tem spletišču. Obiskovalci namreč v tem primeru ne zapustijo omrežja, ki mu zaupajo, tako pa tudi ne izgubijo pozornosti in interesa. To je možno zelo dobro izkoristiti, saj bo privlačna pasica zelo učinkovita, če jo povežemo s pristajalno stranjo na Facebooku. Takšni Facebook oglasi so izredno učinkoviti za promocijo dogodkov, pa tudi za predstavitev novosti in posebnih ponudb. Seveda je treba še vedno vložiti dovolj dela in nekaj denarja, a sodobni oglaševalski kanali nudijo več možnosti kot kadarkoli prej!

Spletni marketing s pomočjo družbenih omrežij

Družbena omrežja so prava zakladnica priložnosti za tiste, ki jih znajo izkoristiti. Čeprav si morda mislimo, da so v prvi vrsti namenjena uporabnikom, ki s pomočjo funkcionalnosti omrežja ohranjajo stike z znanci in odkrivajo nova poznanstva, gre v resnici za tržno orodje, ki je močno prilagojeno poslovnim uporabnikom. Ravno na ta način družbena omrežja tudi služijo, saj so za uporabo brezplačna, računajo pa oglaševalcem in včasih tudi poslovnim uporabnikom, ki želijo koristiti druge funkcionalnosti omrežja. Gre torej za odlično orodje, ki se ga splača pri trženju izdelkov ali storitev tudi izkoristiti.

Oglaševanje na Facebooku

Najbolj neposredno si lahko koriščenje družbenih omrežij za trženje zamislimo v obliki oglaševanja. Prav to ponujajo praktično vsa družbena omrežja, tudi Facebook, ki velja za največje in najbolj priljubljeno omrežje te vrste. Oglaševanje na Facebooku je enostavno, hkrati pa ponuja velik potencial, če ga znamo izkoristiti.

Oglaševanje na Facebooku odpira različne priložnosti, posebej dobro se obnese, če ga povežemo z drugimi vsebinami znotraj tega družbenega omrežja. Lahko gre za klasično CPC oglaševanje, lahko pa oglasne kampanje tudi močno prilagodimo in dosežemo poljubne učinke. Glavno je, da imamo na razpolago izjemno široko ciljno publiko, ki jo lahko enostavno dosežemo. Ena izmed večjih prednosti, ki jih ponuja oglaševanje na Facebooku, je seveda ta, da je možno oglase usmeriti na točno določen segment ciljne publike. Spletni marketing je pogosto odvisen od tega, kako natančno lahko targetiramo svojo ciljno publiko – v tem oziru Facebook ponuja odličen izkoristek.

Druge možnosti za spletni marketing

Seveda pa spletni marketing ni samo oglaševanje. Družbena omrežja ponujajo še veliko priložnosti za učinkovito trženje. Lahko vodimo svoj poslovni profil oziroma stran znotraj omrežja in direktno komuniciramo s ciljno publiko, lahko uporabimo omrežja tudi za optimizacijo ali pasivno promocijo. Spletni marketing ne postavlja ovir, priložnosti je treba le najti in izkoristiti.

Oglaševalska agencija za splet

Spletno oglaševanje je naravnost nepogrešljivo za praktično vsakega spletnega poslovneža. Ne samo, da lahko na ta način pridemo do dragocenih strank, temveč z oglasi vzpostavljamo tudi svojo prisotnost na trgu in gradimo svojo znamko. Posledice so daljnosežne in neprecenljive, gotovo vredne investicije, ki jo zahteva tovrstno oglaševanje. Vseeno pa je pametno poiskati rešitev z najboljšim možnim izkoristkom – to ponuja oglaševalska agencija, ki lahko v celoti prevzame spletno oglaševanje, običajno pa takšni strokovnjaki nudijo tudi druge uporabne storitve za uspešen spletni nastop.

Spletno oglaševanje

Vsekakor je spletno oglaševanje v ospredju, če svojo pozornost namenjamo pospeševanju prodaje preko interneta. Seveda lahko z oglasi na ta način dosežemo še druge cilje, v vsakem primeru pa je pomembno to, da se dela lotimo premišljeno. Morda bi se zdelo, da oglaševalska agencija ne bo posebej koristila, nenazadnje lahko na spletu oglašuje vsak posameznik sam. A v resnici so orodja spletnega oglaševanja dokaj zapletena in lahko hitro vodijo v izgubo vloženega denarja in porazen rezultat.

Strokovnjaki ponujajo profesionalno izvedbo oglaševalskih kampanj, določijo se točni cilji in pričakovanja ter točni zneski vloženega denarja. Vsekakor je veliko bolje, da oglaševanje na ta način izpelje oglaševalska agencija, kot pa da s svojim denarjem eksperimentiramo sami.

Druge storitve

Oglaševanje ni vse, kar za pospeševanje spletnega posla in prodaje lahko stori dobra spletna agencija. Pogosto se izpostavlja še SEO optimizacija, ki je pravzaprav komplementarna storitev spletnemu oglaševanju in prav tako pripomore k dvigu obiska. Gre za obliko iskalnega marketinga, saj SEO izkorišča priljubljenost spletnih iskalnikov. S temi postopki se dvigne uvrstitev spletne strani v rezultatih iskalnikov, tako pa na stran zaide večje število potencialnih strank. SEO je zelo priljubljena storitev spletnih agencij in ima odličen učinek na dolgi rok.

Spletne agencije ponujajo še vsebinski marketing, vodenje promocije na družbenih omrežjih in druge načine promocije na spletu.

Prenova spletne strani

Spletne strani se precej slabo starajo. Trendi na spletu se namreč spreminjajo z bliskovito hitrostjo, prav tako je treba upoštevati nove navade in okuse ciljne publike. To pomeni, da še tako moderna in dobro delujoča spletna stran ne bo mogla svojega dela optimalno opravljati več kot kakšno leto ali dve. Če k temu dodamo še osvežitve in nadgradnje programske opreme, ki spletišče poganja, je prenova spletne strani nujno opravilo, ki ga moramo imeti vedno v mislih.

Prenova pa je tudi priložnost, da si omislimo kakšne nove funkcionalnosti oziroma da poskusimo še izboljšati učinkovitost spletne strani. Pogosto je tudi ugodnejše, če takšne prilagoditve vključimo v postopek prenove. Lahko na primer uredimo spletno oglaševanje, cenik za to je sicer odvisen od cene oglasov in povezanih storitev, gotovo pa v sklopu prenove lahko kaj prihranimo. Sicer je za spletno oglaševanje cenik dokaj neodvisen od značilnosti spletišča, ki se oglašuje – treba je pomisliti le na to, da bomo verjetno potrebovali prilagojeno pristajalno stran, ki pa je vsekakor ena izmed nalog, ki jih lahko vključuje prenova spletne strani. S tem postane tudi očitno, da za spletno oglaševanje cenik ni omejen le na stroške samega oglaševanja, temveč moramo vzeti v zakup tudi stroške, ki nastanejo pri drugih povezanih opravkih.

Prenova spletne strani torej lahko služi različnim namenom in odpira tudi veliko možnosti za uresničitev novih idej. Če ne drugega pa osvežimo vsaj grafično podobo, ki jo prilagodimo novejšim modnim smernicam, osveževanje vsebine pa je tako ali tako nujnost. Ena izmed ključnih nalog prenove pa je pogosto nadgradnja ali zamenjava sistema, ki poganja spletno stran. To je treba redno opravljati, da ne pride do varnostnih ranljivosti in drugih tveganj, ki lahko spletnemu podjetniku močno pokvarijo dan. Gre torej za obveznosti, ki jih nikakor ne smemo zanemarjati, prav tako jih ne smemo opraviti površno.